Till startsida
Webbkarta
Till innehåll Läs mer om hur kakor används på gu.se

Studentuppsatser 2014, ej publicerade i GUPEA

Kandidatuppsatser

Här listas endast de uppsatser som inte är registrerade i GUPEA.

Uppsatserna förvaras på institutionens expedition.

Engelska

  • [SPL 2014-008]: Orwell’s 1984. How to work with the novel with a democratic theme in the classroom
  • [SPL 2014-009]: A Study of Verbal Space in Group Conversations between Swedish Boys and Girls in Their English Classes
  • [SPL 2014-010]: Tell Me It’s Not True - Say It’s Just a Story. Techniques Used To Present Class Belonging As Fate In Willy Russell’s Blood Brothers
  • [SPL 2014-011]: Language, Gender and Race – Integrating Intersectionality in the Language Classroom
  • [SPL 2014-012]: Shadows of the Past. Trauma and Violence in Toni Morrison’s Jazz
  • [SPL 2014-013]: The Awakening of Edna Pontellier
  • [SPL 2014-018]: Vocabulary in a vocational English textbook
  • [SPL 2014-047]: Exploring Jane Austen’s Feminism
  • [SPL 2014-049]: The Flipped Classroom. Are ELT Teachers Already Flipping the Classroom?
  • [SPL 2014-060]: The Use of Loaded Terms and Metaphors in Politics
  • [SPL 2014-085]: Peas /pi:z/vs Peace /pi:s/ - A study of the pronunciation of typicalSwedish contrastive difficultiesin twoage groups of Swedish learnersof Englishand the  connection between input and pronunciation
  • [SPL 2014-095]: “Hope, it is the only thing stronger than fear”
    Exploring Issues of Power through Dystopian Fiction
  • [SPL 2014-097]: Teaching The Woman Warrior- Memoirs of a Girlhood among Ghost in the EFL
    classroom

Franska

  • [SPL 2014-072]: La perception et la prononciation des fricatives [s] [z] [ʃ] [ʒ] au lycée

Spanska

  • [SPL 2014-056]: Factores fundamentales para un aprendizaje de lenguas extranjeras
  • [SPL 2014-057]: ¿Hasta qué punto vale la enseñanza de gramática en los niveles bajos en el aprendizaje de la lengua española?
    Una investigación sobre la relevancia de la enseñanza gramatical explícita en la clase de E/L/E
  • [SPL 2014-064]: La pelicula como herramienta pedagogica para desarrollar la competencia Intercultural.
    Un análisis de dos películas colombianas y su eficacia en el desarrollo de la competencia intercultural en la enseñanza de español como lengua extranjera

Tyska

  • [SPL 2014-115]: Deutschlernen in Bosnien und Schweden Zur Motivation von Gymnasiasten in einer deutschen Sektion
  • [SPL 2014-112]: Zu den Frauengestalten in Gerhart Hauptmanns Vor Sonnenaufgang
    - wie die naturalistischen Züge des Dramas die Frauengestalten beeinflussen.
  • [SPL 2014-084]: Die narrative Gestaltung von Fremdheit in Herta Müllers Reisende auf einem Bein
  • [SPL 2014-016]: „…und dann werden Sie erstmal wieder ein Mensch.“ Zur Darstellung des Menschen in Wolfgang Borcherts „Draußen vor der Tür“

 

Sidansvarig: Annika Andersson|Sidan uppdaterades: 2016-09-22
Dela:

På Göteborgs universitet använder vi kakor (cookies) för att webbplatsen ska fungera på ett bra sätt för dig. Genom att surfa vidare godkänner du att vi använder kakor.  Vad är kakor?